HTML

Utolsó simítás

Történetek egy "mélyrepülés a tenger alatti" időszakból - Attól, hogy épp nem vagy rajta a hullámon, még nem biztos, hogy elsűllyedsz örökre.

Utolsó kommentek

Linkblog

2007.12.04. 09:42 Zazz

Nyertes

“A élet elég szar játék, de a grafikája nagyon ott van!” - Grafitti

 

IV. fejezet - A nyertes

.. vagy, inkább tudod mit?
Úgy osztom el a pénzt, hogy mindenkinek jusson akit szeretek.
Te is ismered őket, meg hogy ki mire vágyik..
Írjunk össze egy listát.
(...)
Figyelj csak! Na, ez jó hosszú lett mi? Már csak azt kellene kitalálni, hogy kábé mi
mennyibe kerül.. Segíts már egy kicsit, mert nem nagyon vagyok otthon ezekben a
dolgokban. Legalább saccoljuk meg. Nem baj, ha fölé lövünk, ebből jut mindenre,
legalábbis remélem.
(...)
Na, kiváncsi leszek, ehhez Ő mit fog szólni.. biztosan örülni fog. Szerinted mit reagál?
Nem, nem is emlékszem, hogy mikor beszéltem vele. Idén már egyszer próbáltam, de
kinyomott. Sokat dolgozik, főleg amióta becsajozott...
Összeházasodtak? Nem is tudtam. Nem, nekem nem szólt..
(...)
És erre emlékszel? Szerintem jó lesz! Két, vagy három éve nyáron Ő meg erre volt
ráindulva! Állandóan erről beszélt, meg arról, hogy az életben nem fog tudni venni
magának, meg az a marhaság, hogy neki elég az álmodozás..
De, hívott valamikor.. valami telefonszám kellett neki, aztán le is tettük, mert nem értünk
rá beszélni. Abban maradtunk, hogy valamikor össze kellene jönnünk egy este dumálni
egyet, mint régen.
(...)
Ja, és a kártyapartik! Feleleveníthetnénk újra. Végül is ott a lakás, nem zavarna senkit.
Ja, Ő is jó fej! Emlékszel rá, hogy Ő meg az a típus, aki nem tud veszteni.. meg sörözni
se.. Hát vele meg mi lehet? Amióta elköltözem onnan, nem is találkoztunk, pedig csak pár
megállónyira van.. Látod, mindenkinek megvan a maga élete. Persze ez nem baj, de néha
jól esne, ha felhívnának.
(...)
Na, ezzel meg is volnánk!
Nézd, még maradt is valamennyi.. Nem baj, ebből majd kihúzom egy pár hónapig, aztán
nézek valami melót. Úgysem akartam itthon ülni, nem is tudnék. Megasztán nem is lesz
nehéz találni valami jót szerintem.


Viccelsz? Akinek ennyi barátja van!

Szólj hozzá!

Címkék: barátok nyertes iv. fejezet


A bejegyzés trackback címe:

https://simitas.blog.hu/api/trackback/id/tr63251777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása