HTML

Utolsó simítás

Történetek egy "mélyrepülés a tenger alatti" időszakból - Attól, hogy épp nem vagy rajta a hullámon, még nem biztos, hogy elsűllyedsz örökre.

Utolsó kommentek

Linkblog

2007.12.03. 18:13 Zazz

Valami

- És miért nem lehet?

- Lehet, csak nem szabad.
 

III. fejezet – Valami..

- Mindjárt jön a vonat, asszem a kilencesre.., ja nem.. a tizenegyesre.. gyere, siessünk!

Szerinted tetszeni fog neki? Órákig válogattam. Minden szálat egyesével. Kicsit néztek csak hülyének, gondolhatod. Direkt nem kértem papírba, vagy fóliába és zöld sem kell hozzá.. ez így pont jó. Ez a kedvence.

Na, ez a tizenegyes! Mi van kiírva?

Ez még nem az övé. Örülök, hogy ki tudtál jönni velem.. biztosan sok a csomagja. Neked is örülni fog, majd csak figyeld az arcát! A mosolya.. abba szerettem bele. Legalábbis először. Tudod, amikor találkoztunk, a munkahelyén volt.. vagy, ezt meséltem már? Persze, hogy meséltem.. Mindegy, szóval ott találkoztunk, és az egész olyan váratlanul történt. Tudod, az volt benne a legjobb, hogy nem voltam felkészülve. Nem úgy, mint, amikor az ember elmegy vadászni a többiekkel.. hanem csak úgy váratlanul. Neked volt már ilyen? Hát remélem egyszer majd lesz. Az a legjobb az egészben, hogy..

várj csak, most vált a tábla... na, ez lesz az!

Késik?!

Miért? Hóakadály a nyár közepén, vagy pályafelújítás, tán baleset?! Miért nem írják ki legalább, hogy mennyit?!.. Most mondja be..

Egy órát?!

Persze, menj csak, nem én nem kérek, kösz. Itt várok inkább, hátha rosszul írták és mégis bejön előbb..

(...)

Már itt is vagy? Kösz, de nem vagyok szomjas, idd csak meg. Jó, hát akkor majd megkínáljuk, neki biztos jól fog esni.. bár nem nagyon iszik ilyen cukrosat..

Kérhetnék viszont egy cigit, én is most vettem, de már el is fogyott..

Már itt kéne lennie..

Na, mindegy. Majd csak jön már. Biztosan jó lehet egy ilyen külföldi meló. Mutattam a képeket, amiket küldött? Akkor láttad, milyen gyönyörű környéken volt. Gondolom van még egy csomó új is. Jó lesz nézegetni, pláne, ahogy mesél! Megszakadok tőle. Mondtam, hogy a kutyája, hogy szétszedte az összes bútorom? Ja, képzeld. A mult hétvégén, amikor az anyja születésnapjára vittem azt a tortát és otthon hagytam a kutyát. Persze egyből mindent szétrágott. Hát, köztünk szólva nem nagyon szeretem a kutyákat, de ez valahogy más. Olyan jópofa. Persze neki is hiányzik már a gazdi gondolom.

Biztos nagyon fáradt lesz! Ennyit vonatozni.. Nem is akartam zavarni. Hadd pihenjen.

Most írják ki végre.. még húsz perc! Hát ezt nem hiszem el!

A húga volt nálam.. két, vagy három hete talán? Jó fej csaj, de ő sem tud valami sokat róla. Azt mondja, nem igen szokott írni neki sem. Mégis kérek egy kortyot, totál kiszáradt a szám. Nézd meg, nem vagyok lázas? Nem, én sem érzem, csak valahogy émelygek ma kicsit egész nap.

A kocsiját átnézettem a szervizben, hogy mire jön, minden rendben legyen vele. Féltem, hogy nem lesz meg időben, tudod milyenek ezek a szervizek, de aztán végül csak sikerült. Rendbe vágtam a lakást - már amennyire lehetett a kutyája miatt - meg bekevertem a koktélját, és azt az olaszt főztem, amit legelőször ettünk és úgy szeret. Jó nagy adag lett. Újjabban nem tudok kis adagok csinálni, amióta megismerkedtünk.

Ott jön!! Az lesz az!!! Gyeregyeregyeregyeregyere!

Már csak pár perc!! Megállt végre.. azt figyeld, mennyien vannak! Felállok erre, hátha jobban látok! Te addig figyeld azt az oldalt..

(...)

Mindenki elment, nem értem.

Lehet, hogy még a csomagokkal bajlódik, vagy elaludt volna?.. Csak felébreszti valaki, nem?

Te sem láttad arra?

Mindjárt felhívom, hogy mi van..

 

Nem veszi fel..

Biztosan rossz számot hívtam.. dehát memóriából?

Most meg ki van kapcsolva.......

Biztosan lemerült.. mintha mondta volna, hogy néha rossz a telefonja.. vagy a húga mondta?..

De akkor is.. hol van?

Hol lehet?

Csak nem történt valami..?

Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat valami iii fejezet


A bejegyzés trackback címe:

https://simitas.blog.hu/api/trackback/id/tr63251098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása