HTML

Utolsó simítás

Történetek egy "mélyrepülés a tenger alatti" időszakból - Attól, hogy épp nem vagy rajta a hullámon, még nem biztos, hogy elsűllyedsz örökre.

Utolsó kommentek

Linkblog

2007.12.03. 17:39 Zazz

Kis Csaló

- Kiben bízhatsz?

- Magadban.


 
II. fejezet - Kis Csaló

 

Megjöttem drágám! Gyere gyorsan, hoztam neked valamit..!

Jó, jó, gyere csak, mindjárt visszamehetsz..

Jól van, gyere, tetszeni fog. Az megvár.

Szia édesem, na gyere kuporodj csak le ide velem szemben.

Majd meglátod, ne kérdezősködj.. jól van, már mutatom is!

Figyelj rám szívem.. Csak tedd amit súgok, de előbb fogd meg a kezem..

Igen, így.. de meleg vagy..

Most húnyd be szemed.. ne nevess már, csak húnyd be őket harminc másodpercre, azután nyisd ki, nézz a szemembe, számolj tízig magadban, majd pedig olvasd hangosan, amit eléd teszek.. közben fogd a kezem.

Gyere, kezdjük..

Én már nem beszélek.

 

 

 

 

Minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz, minden rendben lesz,

minden.

Minden rendbe jön, minden rendbe jön, minden rendbe jön, minden rendbe jön, minden rendbe jön, minden rendben lesz, minden rendbe jön, minden rendben lesz, minden rendbe jön, minden rendbe jön, minden rendben lesz, minden rendbe jön, minden rendben lesz, minden rendbe fog jönni, minden rendbe fog jönni, minden rendbe fog jönni, minden rendben lesz, minden rendben lesz.

Minden rendben van.

Bátor vagyok, mert kockáztatok és boldog vagyok, mert erős vagyok.

Boldog vagyok, mert bátor vagyok és erős vagyok, mert kockáztatok.

Kockáztatok, mert bátor vagyok és erős vagyok, mert boldog vagyok.

Bátor vagyok, mert erős vagyok és boldog vagyok, mert kockáztatok.

Erős vagyok, mert bátor vagyok és kockáztatok, mert boldog vagyok.

Kockáztatok, mert erős vagyok és bátor vagyok, mert boldog vagyok.

 

Boldog vagyok.

 

Jól van.

És most sírd el magad édesem...

Ha tudod.

Elneveted, te kis csaló..!

De azért szeretlek téged.

Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat szeretet magány csaló ii. fejezet


A bejegyzés trackback címe:

https://simitas.blog.hu/api/trackback/id/tr12251058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása